مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-18سياسي

فارس من| بودجه پیش فروش قبر برای امسال تکمیل شده است


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: در بحث پیش فروش قبر بودجه مشخصی برای ما تعریف شده است که ما طبق همان بودجه مصوب شورای شهر و شهرداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای در سامانه فارس من با عنوان تصمیمات سلیقه ای در آرامستان باغ رضوان تا کجا ادامه دارد؟   خواستار پیگیری مطالبه خود از مسؤولان شده بودند.

مخاطبان نوشته بودند: ما از تصمیمات سلیقه ای مدیریت جدید آرامستان باغ رضوان که در سایه عدم نظارت شهردار مرکزی و شورای شهر هر روز تصمیمی می گیرد و آن را رسانه ای می کند، منتقدیم.

این تصمیمات جز زیاد کردن مشکلات مردم و داغداران بستگان فوت شده چه فایده ای دارد؟ مثلا چرا پیش فروش قبر را برای افرادی که تازه قبرها را دو طبقه کرده و اگر فرد یک قبر بخواهد در استان اصفهان بخرد به طور مثال بخواهد در قطعه 76 کنار بازماندگان خود در هنگام فوت باشد عنوان می شود که اولا فاز قفل است دوما دیگر مدیران قبلی کارنابلد بودند و پیش فروش می کردند.

الان تا فردی فوت کرد مشخص می شود کجا باید دفن شود یعنی به اذعان آخرین ورژن دستورات ایشان کسی در هنگام حیات نمی تواند جای دلخواه خودش را خریداری کند و اگر غریب باشد نمی تواند اصلا بالاخص در قطعه 76 قبری بخرد چون همه دو طبقه هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بودجه پیش فروش قبر برای امسال تکمیل شده است

فارس من| بودجه پیش فروش قبر برای امسال تکمیل شده است